مقالات فروش اینترنتی - تاریخچه فروش اینترنتی - فروشگاه اینترنتی دلینا

۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازاریابی محتوایی

بخش اول


این اینفوگرافیک به شما کمک خواهد کرد مهارت‌ها و تخصص‌های لازم برای انجام #بازاریابی_محتوایی را به خوبی بشناسید و بدانید چگونه می‌توانید یک متخصص #بازاریابی محتوایی شوید.



۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل رزم آرا

داستان گوگل

نمی‌دانستید که لاری پیج (Larry Page) و سرجی برین (Sergey Brin)، ایده‌شان را که راه‌اندازی شرکتی برای یک موتور جستجوی مستقل بود، برای تمامی شرکت‌ها در سرتاسر دره سیلیکون بازگو کرده بودند، تا این‌که درنهایت، اندی بچتولشیم (Andy Bechtolsheim)، هم‌موسس شرکت سان‌میکروسیستم، یک چک ۱۰۰.۰۰۰ دلاری برای آن‌ها امضا کرد و بدین ترتیب در سال ۱۹۹۹، گوگل، تنها با داشت ۸/۷ درصد سهم بازار موتورهای جستجو در رتبه هفتم قرار گرفت. سال‌ها طول کشید تا این استارت آپ بتواند بر گروه‌های منتقد و همچنین بر بازار غلبه کند و در سرتاسر جهان، به یک نام شناخته شده تبدیل شود.



گوگل دلینا

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
اسماعیل رزم آرا

گزارش سلیقه‌ی مخاطبان ایرانی در بازاریابی محتوایی

گزارش سلیقه‌ی مخاطبان ایرانی در بازاریابی محتوایی

:small_red_triangle: ۷۶% مخاطبان ایرانی از اینترنت به عنوان یکی از کانال‌های دریافت محتوای آموزشی استفاده می‌کنند.


#فروشگاه #اینترنتی #دلینا
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل رزم آرا

چند قانون فروش موفق

هفت قانون فروش موفق

فروش حرفه‌ای مانند آشپزی ترکیبی از علم و هنر است. هرگز بدون این هفت ماده اولیه ارزشمند، قدم به آشپزخانه نگذارید. اگر برای طبخ غذای خود، هر یک از آن‌ها را در اختیار ندارید و یا آن‌ها را با نسبت یا ترتیب اشتباه با‌هم ترکیب کنید، هیچ فروشی انجام نمی‌شود.


بیایید از تشبیه دیگری استفاده کنیم. فروش مانند شماره‌گیری یک شماره تلفن هفت‌رقمی است. اگر می‌خواهید با فرد آن‌طرف خط ارتباط برقرار کنید، باید این اعداد را با ترتیب صحیح وارد کنید. در فروش نیز باید از این فرایند مشخص هفت‌مرحله‌ای پیروی کنید تا بیشترین مقدار فروش، فروش مجدد و مشتریان معرفی‌شده را برای خود تضمین کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل رزم آرا